Office management
Jag genomför upphandling av nya leverantörer eller omförhandling på befintliga avtal, blir inköpsansvarig av det ni behöver till verksamheten, kurser, möten etc.
Jag arbetar brett inom företaget och supporterar verksamheten i sin helhet. Kundfakturering (sortera och kontera), leverantörsfakturor och avtalshantering. Jag kan också bli er kontaktperson mot leverantörer med ansvar för upphandlingar av diverse kontorsfunktioner t.ex. kaffemaskiner, skrivare, fotograf, telefonabonnemang, IT, resebolag etc. Beställning av catering vid ledningsmöten etc.
- Kundfakturering
- Leverantörsfakturor
- Avtalshantering
- Upphandlingar
- Tjänstebilsansvarig
- Ansvara för introduktion och onboarding av nya medarbetare inkl. administrering och utdelning av taggar och information om larm och utrymningspolicy vid eventuell brand
- Inköp/beställningar av interna luncher till viktiga möten och event.
- Insamling och uppföljning av tidsrapporter
- Scanning av leverantörsfakturor
- Uppföljning av uteblivna inbetalningar
- Stödfunktion av interna processer & system
- Supportera vid semesterschemaläggning
- Inventering och beställning av kontorsmaterial